תמונת מופע: שרונה פלורסהיים - סוד האינסוף של נעה

שרונה פלורסהיים - סוד האינסוף של נעה

אולם דלל (מפת הגעה)
יום שבת, 27 אפריל 2024 בשעה 11:30
משך: שעה
מחיר 60 עד 85 ₪

פרטי ההצגה

מופע תיאטרון מחול לילדים ולכל המשפחה!
דמיון וידע חוברים יחדיו במופע תיאטרון מחול שופע יצירתיות והומור, החושף את העולם המפתיע והמרתק של הפיזיקה המודרנית. מושגים כמו ה"מפץ הגדול", "חלקיקים קוונטים", "האינסוף" ועוד מקבלים ביטוי נגיש, מוחשי וחוויתי באמצעות תנועה, מוזיקה וטקסט מקוריים. הילדים וההורים מוזמנים להשתתף במשחק המופלא של החלקיקים ולגלות ביחד עם נעה את סוד האפשרויות האינסופיות. החיבור בין הידע המדעי והביטוי האמנותי המייחד את המופע, בא מתוך הכרה עמוקה בערך של השיתוף בין התחומים ובפוטנציאל העצום ששיתוף זה יוצר הן מנקודת מבט יצירתית והן מנקודת מבט חינוכית. השותפות הזו מבקשת לעורר בילדים סקרנות באשר לטבע המציאות, היקום העצום סביבנו ומקומינו בו, כמו גם להצית את הדמיון לגבי האפשרויות החדשות שהידע הזה פותח בפנינו.

"מופע מקסים.. מהנה ומעשיר מאד". הבמה
"מופע מחול מיוחד ואחר, שמשלב מדע ואומנות, הומור וסקרנות ומוכיח שיש המון דרכים יצירתיות ללמוד על הקורה סביבנו."סלונה
"אחד המופעים המיוחדים שראינו לאחרונה. הצגה בעלת ערך מוסף רב". תלאביבינט
 

כוריאוגרפית ואמנית אלתור, מנהלת אמנותית, מורה ותלמידה של הגוף. שרונה יוצרת ומציגה בארץ, באירופה ובאפריקה, יצירות המשלבות מבנים מורכבים של אלתור וכוריאוגרפיה בנויה. עבודותיה חושפות את היחסים המתהווים בזמן אמת, בין החלל, הרקדנים והקהל ובוחנות את המעשה האמנותי עצמו ואת מקומם של הצופים ביחס אליו. יצירותיה חותרות תחת מבנים קיימים של סדר והיררכיה ובוחנות ביטויים אנושיים של חופש, נוכחות ובחירה בזמן אמת. במהלך השנים יצרה שרונה עבודות לבמה ועבודות תלויות מקום ושיתפה פעולה עם יוצרים מתחומי התיאטרון המוזיקה והוידיאו-ארט בארץ ובעולם. בין יצירותיה בשנים האחרונות: 'קול היד האחת' בשיתוף עם יוחאי גינתון (2017), 'היווצרות שבירה' במסגרת פרויקט ננו מדע ואמנות ביוזמת האוניברסיטה העברית (2016), 'סוד האינסוף של נעה' במסגרת פרויקט 'עפים' להפקות מחול לילדים של הפיס (2015), 'תרגילים בחיבור' במסגרת פסטיבל בין שמיים לארץ (2014), 'המשחק הגדול' (2012) ועוד. בשנים האחרונות שרונה שותפה בכמה פרויקטים רב תחומיים המשלבים מחקר מדעי ואמנותי ופועלת במסגרת מיזם ARTSCIENCE אותו ייסדה בשיתוף עם טל יזרעאל ותומר וולנסקי, ליצירת פלטפורמות למפגש בין הדיסציפלינות השונות. עבודתה של שרונה נתמכת באופן שוטף ע"י משרד התרבות והספורט וגורמי תמיכה נוספת

רעיון, כוריאוגרפיה וניהול אמנותי: שרונה פלורסהיים
כתיבה ובימוי: עירית לוז
מוסיקה מקורית: אילן גרין
רקדנים שותפים ליצירה: ניתאי יורן, ניצן לדרמן/אור אבישי, אפרת לוי, צ'הירו טזורו, מעיין חורש
עיצוב תלבושות: יעל ברקוביץ'
צלם : עדי שומרוני

עיצוב תאורה: עדי שימרוני עיצוב מיקרוסקופ: נאוה שטאר
יעוץ מדעי: פרופ' דן מעוז, החוג לפיזיקה אוניברסיטת ת"א.

המופע נוצר במסגרת פרויקט "עפים" ביוזמת ותמיכת המועצה לתרבות ואמנות של מפעל הפיס. נבחר להשתתף באירועי חשיפה בינלאומית למופעי מחול לילדים בשנים 2015 ו 2017.

לתשומת ליבכם:
מתאים לגילאי 5 ומעלה
אין כניסה למאחרים
המקומות שמורים עד תחילת המופע
לכניסה מהירה יש להגיע עם אישור ההזמנה מודפס או דרך הסמארטפון ישירות לאולם

צפה בסרטון

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים