תמונת מופע: שישי באורה • סתיו סטרוז בוטרוס • מרחבים

שישי באורה • סתיו סטרוז בוטרוס • מרחבים

סטודיו אורה - לא מסומן
יום שישי, 21 יוני 2024 בשעה 16:00
משך: 50 דקות
מחיר 45 עד 75 ₪

פרטי ההצגה

מרחבים מספרת את סיפורו של גבר החוזר לכפרו ממלחמה, בו שתי נשים מקבלות אותו בחזרתו. השלושה מתמודדים עם הזמן שחלף והרצון לתמיכה בבדידותם. המפגש ביניהם משקף את מחיר המלחמה וקולותיהם המושתקים של אנשים שעייפו מדימוי הגבורה, הם בוחנים דרכים חדשות לחיבור ובניית הווה חדש ומשותף.

היצירה שואפת ליצור מרחב להתבוננות בחיים, ביופי, בעצב, בתקווה ובהדהודם של מעשי האנושות.

העבודה עלתה לראשונה בשנת 2023.

 

סתיו סטרוז בוטרוס, ילידת 1990. בוגרת תיכון האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. רקדה באנסמבל בת שבע ובלהקת בת שבע, בהמשך הצטרפה ללהקת ענבל פינטו ואבשלום פולק. היא מלמדת תנועה  במרכזי מחול שונים בארץ ושיעורי תנועה יצירתית לילדים על הספקטרום האוטיסטי במרכז הערבי־יהודי ביפו. עובדת כיום כיוצרת ורקדנית עצמאית. עבודותיה עוסקות בחקר תרבויות הקווקז וברית המועצות ושואפות ליצור גשר בין הפולקלור למחול העכשווי. סתיו זכתה בפרס שר התרבות והספורט לשימור ולטיפוח תרבויות ישראל ע"ש יצחק נבון ל״יוצרים בראשית דרכם״ 2022.

 

מרחבים נוצרה ב 2023, כאשר המניע לעבודה עסק במלחמות המתרחשות באיזורי הקווקז ומחירן הכבד בעורף ובחזית. המלחמה בבית, שהחלה בשביעי באוקטובר, טלטלה בעוצמה את הכאן ועכשיו ועוררה את הרצון לשוב לעבודה הקיימת ולבדוק את הנוכחות בה לאור השינויים הפיזייםוהרגשיים בתקופה זו. החזרה אל הסטודיו והאפשרות לעבד ולהתקרב אל החומרים של העבודה,  מאפשרים לחוות את מהותה במציאות העכשווית ובנימה אישית. 

 

כוריאוגרפיה, עיצוב במה, תלבושות: סתיו סטרוז בוטרוס
רקדנים יוצרים: יעל סופר סמסון , אנדרי דויטש, סתיו סטרוז בוטרוס
ליווי אמנותי: עדי בוטרוס
עיצוב תאורה: אמיר קסטרו
עיצוב ועריכת פסקול: עדי בוטרוס, סתיו סטרוז בוטרוס
דרמטורגיה עבור העמדה לתוכנית שישי באורה: יעל ונציה
צילום: אפרת מזור

 

העבודה נתמכה ע״י הקרן ליוצרים עצמאיים מיסודו של משרד התרבות והספורט, MART Foundation, בתמיכת תכנית שהות אמן בסטודיו +NIA של יפעת גלינסקי.

 

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים