תמונת מופע: שישי באורה • דרור ליברמן • לא רך ולא קליל

שישי באורה • דרור ליברמן • לא רך ולא קליל

סטודיו אורה - לא מסומן
יום שלישי, 3 ספטמבר 2024 בשעה 20:00
משך: 50 דקות
מחיר 45 עד 75 ₪

פרטי ההצגה

"לא רך ולא קליל" הוא  מופע חושפני דרך תחנות חייו של האמן המשתקפות בתהליך היצירה: בן למשפחה מרובת ילדים, תלמיד ישיבה בדרום הר חברון, חייל קרבי, ולבסוף רקדן, ביצירה זו ליברמן ממשיך בקו המאפיין את יצירות הסולו שלו- מהביוגרפי אל המיתולוגי ובחזרה.

 

באמצעות הטרנספורמציה של ליברמן דרך שלל זהויות אותן הוא עוטה עליו כתלבושות מתחלפות, ותוך שימוש באמצעי ביטוי מילוליים וחזותיים מגוונים, המופע מייצר דיאלוג טעון לגבי תהליך כינון הזהות של הסובייקט כפעולה פרפורמטיבית.

 

"המחול אותו אני יוצר נובע מהביוגרפיה שלי" כותב ליברמן "כמי שגדל בחינוך דתי ובחר בדרך שונה, כמי ששירת כחייל קרבי וכיום מאמין שיש דרך אחרת, ואולי פשוט כבן למשפחה המונה אחד-עשר ילדים, אני בוחר שוב ושוב בעמדת האופוזיציה, אני נמשך אל המשעולים הפתלתלים, אל הדרכים שאינן סלולות. אני פונה אל המחול, בין השאר, מתוך בקשה להירפא דרכו, לנער ממני כאבים ישנים, לנייד את הווייתי אל הקשר מחודש, לממש את החופש ולהרבות את האמון".

 

היצירה הוצגה לראשונה ב-2015.

 

דרור ליברמן, יליד באר שבע, 1988, מייסד שותף של "TakeDown Productions" עם קזויו שיונירי, בת זוגו לחיים וליצירה.

דרור הוא אמן פרפורמנס רב תחומי, בוגר הסדנא להכשרת רקדנים בחיפה, "כלים"- גוף לעבודה כוריאוגרפית, זוכה פרס שרת התרבות, וחבר תיאטרון קליפה מאז 2013

שיונירי וליברמן יוצרים יחד החל משנת 2015, יצירותיהם זכו לשבחי הביקורת ונתמכו על ידי גורמים רבים, ביניהם קרן רבינוביץ', משרד התרבות והספורט, מועצת הפיס לתרבות ואמנות, עיריית תל אביב, ועוד, עבודותיהם עלו במסגרות המובילות בארץ ובעולם, בשנים האחרונות השניים הוזמנו להופיע, ליצור וללמד ביפן, בולגריה, אלבניה, נורבגיה, גרמניה, קרואטיה, שוויץ, ספרד, צ'כיה, פולין ועוד..

 

מאת ובביצוע: דרור ליברמן
ניהול אמנותי: עידית הרמן
שותפה לפיתוח קונספט: נטע וייזר

ייעוץ כוראוגרפי: אשר בן-שלום
ניהול חזרות: קזויו שיונורי
צילום: דין אהרוני

המופע הופק בתמיכת תאטרון קליפה ומועצת הפיס לתרבות ואמנות


 

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים