תמונת מופע: שישי באורה • בשמת נוסן •  מופע חי

שישי באורה • בשמת נוסן • מופע חי

סטודיו אורה - לא מסומן
יום שישי, 5 יולי 2024 בשעה 14:00
משך: 50 דקות
מחיר 45 עד 75 ₪

פרטי ההצגה

׳מופע חי׳ הוא קודם כל מחשבה על אמנות ואמנים כ ׳חי׳. במובן הביולוגי, כדבר מה משתנה, מושפע, שורד. היצירה היא פנטזיה המתארת עולם עתידני שהוא הקצנה של הרגע הזה בזמן, שבו הדחף להישרדות הפך אותנו ליצורים היברידיים, מכניים הנעים בין ניתוק לרגשות גדולים.

׳מופע חי׳ נוצר כתגובה לטלטלות של 2020 - מגפה, ריחוק חברתי, פחד קיומי וחוויות מורכבות במרחב הוירטואלי. מתוך המצב והתחושה ההישרדותית קולקטיבית הזו עלו שאלות אודות תפקידה של האמנות בזמנים קשים, איפה היא מתקיימת, ומה חיוני, חשוב או מהותי בה. כעת, הנסיבות שונות אך ההוויה שלנו עדיין הישרדותית עם עתיד לוט בערפל, והשאלה מתרחבת למהותה של אנושיות וכיצד היא מתמודדת עם איומים מכל עבר.

בשמת נוסן (1984) היא כוריאוגרפית ורקדנית. ביצירותיה היא נמשכת ללא טבעי, למוגזם ולמסוגנן ושואבת השראה ממדע בדיוני, קומיקס ואמנות סוריאליסטית. רקדנית לשעבר בלהקת המחול בת שבע ולהקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק. מנהלת הכשרת מורים בגאגא, מרצה בבית הספר לתיאטרון חזותי ובמכללת סמינר הקיבוצים. עבודותיה הוצגו בין היתר ב׳הרמת מסך׳, ׳חשיפה בינלאומית׳, ׳פסטיבל צוללן׳ ובפסטיבלי מחול בינלאומיים באירופה וארה״ב.

צילום: דויד קפלן 

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים